Oj så rolig man kan vara! :D

Okey.. Min fredag har vart seg och väldigt different(inte differens som i mattematikens värld...).
Jag vaknade(nä, ni vet, jag gick i sömnen hela dagen?). Sen kollade ja hur vädret var. Det var blåst. Lite segt faktiskt(Inte segt som i tuggummi segt..).
Jag åt frukost sen kom Maria(min kompis). Vi fick skjuts till skolan. Väl där var klockan åtta och vi började lektionerna klockan kvart över åtta.
Först av allt hade vi SO prov, som jag pluggade till hela JÄ**A kvällen- till halv 10. Inte för att det är sent eller så, men i vanliga(inte vanilla) fall brukar jag lägga av med läxorna SENAST åtta på kvällen, för att sen få kunna lata sig och slappna av. Varva ner(inte för att jag är en motor i en bil eller så..).
Men igår blev det ju helt annorlunda.. Jag hann inte läsa de där fyra sidorna i NO:n som jag skulle ha läst till idag(ja, ni läste rätt. I D A G).
Så efter SO:n fick jag inte reda på nåt, av nån av dom som redan haft provet, att vi skulle ha P R O V i NO:n oxå!
Och jag blev heelt förskräckt när jag fick höra vikarien(ja, vår ordinarie lärare va borta..Och inte borta som i puts väck, för han fanns, bara inte på skolan), säga att vi skulle ha ett litet "test"(ja, han uttryckte sig så! TEST!).
Jag tog inte det hela på allvar, sen plocka han fram en stor bunt papper som han delade ut till var och en av oss(Ja, inte bara en person som skulle ha den högen och få göra proven- tyvärr. Hade gärna sluppit...).
Sen bar det av. Ingen kunde, ingen hade läst på. Men jag fick ändå panik. Min kompis kunde allt och hon hade inte ens pluggat(fast, hon sköjja nog bara. Vem kan liksom allt utan att ha pluggat, dessutom när det bästa hon vet är att just PLUGGA?).
Jag kommer inte ens få ETT rätt på NO provet, däremot säkert ett C(VG för er som undrar vad ett C är. Fast, C är en bokstav oxå, samtidigt som det är betyg för mig...) i SO:n. Det räknade jag ut igår, när jag gjorde lite fråkor pu som haps, och jag fick 52/61- vilket jag tycker är hyfsat bra. Hoppas jag får lika bra- nej BÄTTRE- betyg på det riktiga provet(inte för att det jag gjorde var sådär f-e-j-k, men det var inte ett riktigt prov, men ett slags test in real life typ..).
Sen kom vår lärare in på NO lektionen och sa att vår mentorstid utgick. Alla jublade lixom..^^
Sen så lekte vi med atomer och molekyler. Asså, såna där kulor som man satte på, på pinnar och sånt... Ganska trökigt(både trögt och tråkigt- därav ordet trökigt). Men asså shit vad arg jag är för att jag inte hann med NO:n igår! Kommer ju inte ens få TVÅ rätt! :( Jag kunde ju så mycket mer!
Men men...(Men som i ordet M E N, inte men som är män...Ville bara förklara för er så att ni inte trodde nåt annat eller nåt sånt..).
Efter NO:n stack jag ut huvvet genom dörren(inte sådär I G E N O M dörren, för spöke är jag ju inte precis), och såg mina kompisar där.
De sa att de skulle hem eftersom det var en timme och en halvtimma kvar tills vi skulle äta, så dom stack hem.
Jag själv gick hem med Maria. Och S H I T vad de blöste(blöste ett annat ord för blött och blåst)!
Ja, inte mer att säga I Guess.. Min fiina fredag det där jao(ja...).
Nu så hoppas jag att ni gillade mitt fiina inlägg som är såå sköjjigt! :D
Hahha xD
Men men...(App app! Inga fler såna tankar!)
Nu så ska ja till bibblan. Ses senare(senare som i om några timmar...).
Hejdojj! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: om du läser inläggen i kategorin "LKG" så förstår du varför ;)

2011-12-09 @ 14:01:53
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0