Home från skolan

Jag är faktiskt hemma nu.
Har satt på lite nice musik, och ska städa lite innan jag sätter mig ner och fixar läxor som inte är gjorda. Har i och för sig bara en läxa denna veckan, och två prov.
Fick först höra att Spanska A skulle ha prov på torsdag och att vi också skulle det.
Sen har det tydligen blivit ändrat så att Grupp A får ha på torsdag och vi imorgon.
Kan det mesta, så det är nog ganska lugnt... Hoppas jag.
Kommer lägga upp bilderna senare. Ska försöka ta lite bilder under marknaden idag också ;)
Men nu sätter jag igång och städar så ja får lite gjort här ;)
Snacka om en jobbig dag för övrigt... Kommer väl  detaljer senare I Guess. Hejdå (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0