Detta hoppas jag på att jag kommer få imorgon i julklapp

Ett halsband/par örohänge med kors
Nåt snyggt klädeplagg(helst en fin fin Jumpsuit...:3)
Nåt coolt elektriskt skit(hahha, nä, men typ nåt till datorn... xP)
Några böcker som jag nu, mot juletid, inte minns namnet på... DAMN
Ridväst

Inte lång lista, nej nej.
Jag nöjjer mig med det jag nu kommer få, detta året. Min hög var betydligt större då, än vad den kommer vara detta året. Har liksom inte önskat mig nåt...? ^^
Hopplöst det kan vara ibland... Vad önskar ni er? :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: jaa!!:)

Jomen det låter ju bra!<3 hoppas du får det med

2011-12-23 @ 11:42:51
URL: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0