Bloggtorka...?

Jaha...
Vad ska man blogga om..? ^^
Jag funderar på att lägga upp lite foto från mobben, men det orkar jag bara inte.
Jag funderar på att skriva mer bra inlägg om lite blandade saker, känslomässiga och fria, men det har bloggen bombarderats ganska mycket av idag, så det räcker nog för tillfället.
Jag funderar även på att skriva nåt om min dag, men den var inge vidare bra, alltså, inge vidare att läsa om. Så jag skypar med kompisen ett tag, sätter på lugn musik och läser en stund tills nån av er kommer med förslag på nåt man kan blogga om, eller tills jag själv kommer på nåt bra. För övrigt, så hörs vi antagligen senare. Klockan är bara.. Oj... 10... Men men...
Jag sitter nog uppe ett tag till skulle jag vilja tro =)

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren

Skriv om ponnyskruttarna 8D Haha ne skojja bara<3

Lite bilder på ditt ansikte? :)



Sv: LÄTT blir du författare, Emme <3

Jag köper din bok så fort den har kommit ut!



En av de stora fördelarna med att ha egen häst, jag bestämmer själv vad jag vill göra med honom :) Ingen annan kan lägga sig i! En av anledningarna till att jag vill ha en egen häst faktiskt...



Måste också göra lite plugg imorrn :( TRÖK

2011-12-10 @ 23:15:01
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0