Varför bli påmind...?

Varför bli påmind om det när jag inte ens vill det...?
Lyssnar just nu på California King Bed med Rihanna. Blev just nu helt överkörd. Minnena från i helgen poppade upp..Jag vill och jag SKA. Jag hoppas polar´n pallar hänga med ner i hamnen, där de har fest i helgen- det är ju kräftskive helgen. Jag kanske läger upp nåt mer inlägg lite senare. Nu ska jag ringa polar´n och berätta denna STRÅLANDE ide!:)  Sen kommer ett inlägg om rekordet här på bloggen.... Blev det ett rekord, eller har jag bara haft16 besökare här idag?;)  Vänta och se. I vilket fall som helst- ett STORT tack till er, underbara läsare!
Tack för era kommentarer också! :D Dom värmer. Allt NI gör värmer!(Y)   //Felixiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0