*Trumvirvel*

..........................................................................................................................


Det ÄR rekord på BLOGGEN!:)  Imorse var det redan 15 ST som vart inne på min blogg. Nu, ikväll, helt plötsligt, har det ökat från TJUGO till TJUGOFYRA! Så glad! Tack ALLA NI SOM LÄST MIN BLOGG OCH SOM GJORT DET INNAN!:D
Nu undrar jag bara... Hur hittade ni hit?;) Vissa av er, vet jag, har läst nån av mina kommentarer på någon annas blogg, och sen klickat er hit. Men har verkligen ALLA av er gjort det? Var inte blyga- svara!:D
Jag är så glad att jag bara vill skutta runt runt runt ;) Hahha, så glad man kan bli av ens blogg dåe;) Eller, snarare av dom som LÄSER bloggen!:D   Bara för detta underbara, ska ni få en "överraskning" innan veckan är slut. Kanske.. På söndag? ;)  Tills dess ska jag försöka ge er SUVERÄN uppdatering- dock går det ej att blogga i helgen, då jag ska ha en dator- fri helg. Jag hoppas ingen blir sådär Jätte JÄtte ledsen. Jag kommer jue tillbaka med mina blider från helgen på måndag, den 15/8-2011. Då ska jag försöka uppdatera hyfsat bra. Sen på torsdag nästa vecka börjar skolan, så då kan det bli lite dåligt bloggande- men såklart ska jag göra mitt bästa för att göra er nöjda och glada!:) //Felixiz- en glad och nöjd bloggerska



Nu ska vi ge denna bloggen en liten knuff, längre in i bloggvärlden och ta upp den i TOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0