Tippan<3


Tänk va omöjlig en sak kan vara i ena stunden.. Och en möjlig sak- VERKLIGHET- i den andra. Skumt..
Tippan var en dröm som jag visste(trodde) aldrig skulle gå i uppfyllelse, eftersom det bara är väldigt duktiga ryttare som rider henne eftersom hon är ganska ny. Men så fick JAG tillgång till denna underbara hästen, knappt en hel dag sen. Runt denna tiden igår hade jag ingen aning om vad som skulle hända. Bara satsade på Nizir, min galopp. När jag kommer dit, till ridningen, får jag veta att jag ska rida TIPPAN! En oöjlig dröm som jag trodde ALDRIG skulle kunna slå in. Men det gjorde den, och nästa gång ska jag bli van vid hennes skumpiga trav, och satsa högt- nämligen på GALOPPEN! Längtar redan nu till drömdagen varje vecka... SÖNDAGEN.

Nu har jag öppnat en dörr till framtiden. Nu gäller de att ta vara på tiden. Ta tag i saken. Annars kommer drömmen glida ur mina händer...
*
Jag sticker nu till skolan. Eller ja, strax. Så vi hörs snart igen kära bloggläsare. Kika in här igen på härliga eftermiddagen. Tror de kmr ett litet snyggt inlägg dåe;) Chiao! //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0