Solig dag med pumpande musik

Hallu!
Verkar bli en fantastisk fin solig dag. Idag ska jag bege mig till biblioteket. Min gamla klass skulle hitta på nåt i stan idag, klassträff eller nåt, men eftersom det verkar som om inga ska komma pallar jag inte åka dit. Isåfall itter jag faktiskt hellre och läser och bloggar, om jag ska vara ärlig. Och ärlig är just vad jag är.
Jag vill rekomendera er åt att titta på Ulrik Munther klippet zozzo rekommenderade. Och ni ska ABSOLUT se på det om ni är ett fett fan av honom. Honom såg jag och Zozzo för ett långt tag tillbaka. Vi har bara inte bara kommit på den strålande ide´n föränn nu. Bättre sent än aldrig, Hö?;)
Tänkte slänga in några dikter- som jag skrivit- lite senare. Har lagt upp de nån gång innan,men jag lägger upp dom igen- i ett och samma inlägg;) Vad säger ni?;) Låter idén bra, elle? ;) //Felixiz



Mitt hjärta hotar med att spräckas
jag tar upp mitt spjut och börjar fektas
Försöker stå emot det hemska inne i kroppen
Men nu får det räcka, det var droppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0