Skillboard week 32 //Zozzo

Hejhej! Nu är det dags för ännu en veckas Skillboard. Jag har precis lagt upp den på youtube så om ni vill se den, klicka här.

Skillboard week 32:
1. Awake And Alive
2. Better Than Drugs
3. Forgiven
4. Don't Wake Me
5. A Little More
6. Comatose
7. Rebirthing
8. Hero
9. Monster
10. Should've When You Could've



Glöm inte bort att rösta på din favoritlåt av Skillet tills nästa vecka och du kommer få en länkning av Felixiz!

Och nu till något helt annat. Innan jag sticker vill jag bara säga: Grattis till Ulrik Munther som har namnsdag idag. Eller kanske räknas det som att det var igår eftersom klockan är över 12... hur som helst. Det var allt för mig. Ni får ha det så bra!!:) //Zozzo

Kommentarer
Postat av: Joanna

SV; Jag tror att man får så mycket mer om man tränar privat än för ridskolelärare. Jag säger inte att ridskolor är dåliga, eller så men jag vill komma någon stanns med min ridning och ser därför att ridskola inte håller för den nivå jag rider på. Många duktiga ryttare börjar på ridskola men om man vill bli bättre så tror jag att man måste lämna och gå vidare till sist :)

2011-08-07 @ 01:19:13
URL: http://joannamueller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0