När jag tänkte på de kom jag på en grej

Hej!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kom på igår, att jag har MAX en vecka till skolan, och då räknar jag med helgen oxå!:O Så jag tkr att jag faktiskt nu ska ta vara på de sista dagarna... Men vad ska man göra när det blåser som in i utomhus, har ingen lust att göra nåt speciellt- förutom datorn och chilla. Så, vad ska man göra?
Kanske... Jag vet! Jag ringer polarn, frågar om hon kan komma över! Även om hon bor 20 minuter härifrån- med bil. Jag gör det!:D Kommer mer bloggande sen. Lite dagens?;) Och lite annat, kanske?;) //FelixizZz


Kommentarer
Postat av: Ebba

jätte fin blogg du har ! :)

Vorre super gulligt om du kunde kommentera nåt i min frågestund: http://ebbalye.blogg.se/2011/august/home-woho.html#comment



allt bra med dig?, kram ! <3

2011-08-10 @ 10:49:54
URL: http://ebbalye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0