Kan inte hålla mig borta...

... Från denna blogg xD
Men jag ska faktiskt avluta denna underbara 1 Augusti dag nu med detta inlägg... Om jag nu kan hålla mig borta, vill säga. Imorrn ska jag försöka gå upp klockan åtta. Får se hur det blir... Är jue van vid att vakna halv 9 eller 9.
Funderar på vad jag ska göra ikväll. Sitta på datorn orkar jag inte, och inte heller orkar jag läsa så mycket... Det får bli att jag letar reda på mina gammla tavlor och mina penslar och färgtuber. Det får bli lite kvällskonst, helt enkelt. Om jag inte hittar mina gamla saker, får jag sitta och rita något, helt enkelt. Är det enda jag vill göra just nu. Vi hörs imorrn!<3 Längtar redan kan jag säga. //Felixiz



Blir ingen ridning på söndag... Tyvärr. Får nöja med att hälsa på Sockerpuff och Vanilj... Om jag nu hinner till dom nån dag under veckan(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0