Hur ligger det till egentligen??

Soptunna eller tunna?
Svar: Tunna. Soptunnor luktar så illa, men tunnor är väl hyfsat ändå.
Tavla eller ram?
Svar: Egentligen.. Är det inte samma sak? Men jag föredrar nog tavla.
Plonka eller plånbok?
Svar: Detta är ju samma sak... Jag gillar att säga plonka... Men jag tar nog plånbok ändå.
Kräfta eller räka?
Svar: Den frågan passar ju bra i dessa kräft- och räktider! Jag tar kräftor- man får mer ut av dom.
Hatt eller keps?
Svar: Gillar ingenting av det... Men, jag tar nog keps.
Häst eller hund?
Svar: Häst såklart! Jag älskar häst ÖVER alla andra djur! Mitt svar blir helt klart HÄST!
Sockerpuff eller Vanilj?
Svar: Kan nog inte svara på den fråga... Deras humör verierar från dag till dag, alltså får man en ny favorit varje dag.Jag har alltid gillat Sockerpuff, men båda är mina älsklingar. Mitt svar: ~-~
Sockervadd eller kanelbulle?
Svar: Vad är det för fråga...? Jag tar HELT KLART kanelbulle!
Skola eller jobb?
Svar: Helt klart jobb. Sommarjobb speciellt;)


Kommentarer
Postat av: Ivar Bokaj

Hej Emme.

Tack snälla för den fina kompimangen om vår blogg. jag är jätteimponerad av designen på din, den är verkligen fin! Om du tycker att vår blogg är rolig att läsa får du gärna lägga ut en kommentar på din blogg, vi har nämligen inte så himla många läsare än. Lite trisst att lägga ner så mycket jobb om ingen ser det.

2011-08-17 @ 20:09:02
URL: http://ivarbokaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0