Hemma från skolan

Nu har jag ätit fika- är framför min underbara dator nu igen. Träffade två supergoa tjejer i skolan idag- och den ena rider på ridskolan nära mig!:D Hon är precis som jag, hennes kompis också, så nu har jag träffat några jag trivs med!:D Jag ska läsa lite nu, sen blir det MASSOR med bloggande ikväll!:D Var på biblioteket idag, med skolan. Deras bibliotek är jätte stort och fint. Jag kommer med lite bilder senare, som jag tog igår när jag var i stugan med polar´n. BTW- har fått mitt underbara skåp nu!:) Nu ska jag bombadera det med saker. Tänker dessutom ställa upp i en tävling som bla skolan jag går på annordnar. Kul kul ;) Vi hörs senare bloggen! // Felixiz


Kanske får jag träffa min kompis häst nån gång. Har sett bilder på den, och den verkar jättesnäll och fin. Gångstilen- perfekt. Kroppen- perfekt. Längden och rasen- AWESOME! Har fått en ny beundrare...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0