Dålig uppdatering- men humör i topp

Hej!
Jag vill börja detta inlägg med att be om ursäkt för denna super dåliga uppdatering.
Jag har haft mycket att göra. Dessutom vill jag att ALLA som läser denna blogg ska läsa det inlägg jag la ut igår. 
Det skulle göra mig supeglad om alla tänkte efter innan de öppna munnen- och tänkte sig för iallmänhet. Att vara försiktig, på sin vakt men ändå ha kul. Och jag hoppas att ni lyssnar på låten jag tipsade om<3
Jag ska lägga upp dagens sen också. Och ett mycket värdefullt inlägg.... Om min älskling som jag känt så länge jag kan minnas..<3 Som alltid gjort mig glad och ställt upp för mig. Som alltid skrikit varje fredag och undrat varför inte han också får äta Pringel- chips och glo på Tv. Som alltid blir sur när man ska gå upp och sova. Som betyder nåt OEHÖRT för mig..<3 Och sen ska jag skriva om dagens vackraste händelse....<3 //Felixiz



Mina känslor jusst nu är bara positiva...Och jag vill bara lätta på hjärtat, dela med mig av min glädje... Till resten av denna underbara värld...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0