Anonym om sin åsikt

Såg att någon kommenterat sin åsikt om min bild där jag ligger platt mitt på åkern.
Älskar bilderna när jag ligger sådär.

Anonyms kommentar var såhär:
Varför ligger du på marken blir det inte gräsigt i munnen ? ;)
Jag älskar denna kommentaren eftersom ni som tittar på bloggen kollar på bilderna innan ni skriver er kommentar- vilket är ett stort PLUS- och sen så är kommentaren så härlig!
Jo, visst undrar man om jag inte får gräs i munnen. Svar; Nej, inte om man redan tänkt på den grejen. Så, för att jag inte skulle få varken gräs i ögonen eller i munnen la jag mina ridhandskar under mitt fejs. Lösningen! :D
Tack för din kommentar ANONYM och tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar här. //Felixiz


Och i fortsättningen, alla ni som läser min blogg, skriv gärna nåt namn eller bloggadress eller nåt annat kul när ni kommenterar, för det blir liksom så stelt att läsa era kommentarer annars. Som en betongvägg som man vill runda hörnet men inte går. Bara min åsikt. Love U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0