Varför kan man inte bara bli FRISK??

Hej på er!!
Jag har ännu inte blivit frisk, och det kmr inte bli så på ett tag. Förkylningen jag har vill inte släppa taget, och det blir bara mer och mer störigt...!!
Men jag vill ju bli frisk nu!!Inte om en vecka till eller så, utan NU!
Om förkylningen bara kunde höra mig... Hahha, joo, fast nu är det ju så att förkylningar inte brukar kunna höra... :P
Har lite ny information till er. Min idol, John, fyller år nästa vecka!!
Jo! Det är sant!!!Omg!! Det betyder att han är vädur...? I stjärntecken, eller hur??
Och på hans födelsedag kmr Julia- tidningen ut i alla butiker, eller hem till dom som prenumenerar.
Oh, min lycko dag hädanefter kmr vara 7 april!! och veckans favorit dag torsdag;P
Även fast Torsdagen är en av de tråkigaste dagarna, enligt mig;P
Detta är veckans bästa dagar(enligt mig):
1. Söndag           2. Fredag            3. lördag           4. onsdag         5. tisdag       6/7. måndag och torsdag
Ja, jag kan helt enkelt inte väla mellan månda och torsda. Men hallå, John  fyller år på torsdag nästa vecka, OMG!!(Y)
Aa, idag blir det nog fler inlägg än det varit på alla dessa dagarna, alltså, runt 2 inlägg. Men eftersom jag är sjuk(FORTFARANDE) Så kmr jag inte lägga in så mkt. men nu ska ni få Dagens låt och Dagens ord/mening.

Dagens låt: Party in the USA- Miley Cyrus
Dagens ord/mening: Varför just jag?
Jo, det undrar jag tex nu. Varför just jag? Varför är det just jag som ska få denna jobbiga förkylning??:(
Ha det gött!!
//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0