Gomorrn!

Tjenare!!
Vaknade vid 8 idag. Idag ska jag städa hela rummet och försöka komma ut och få frisk luft, även om jag fortfarande är sjuk. Men jag klarar inte av att bara sitta inne och se på när den fina dagen passerar. Igår satt jag och tittade ut på den fina kvällen, och fattade inte varför just jag skulle vara sjuk just den kvällen. Allt var liksom så vackert och där satt jag, inne i ett hus och inte kunde andas in den härliga vårdoften som för med sig den härliga vårkänslan. Visst, jag kunde ju ha gått ut, men jag kännde mig inte så bra och man ska kanske hålla sig inne tills man blir frisk.
Men idag får jag försöka komma ut även om vädret inte är lika vackert som igår, men visst är det vårväder ändå?
Såg ni förresten Talang igår? Hahha, snacka om kul!!
Såg ni hon mamman och pojken som sjöng, hans låtar? Skit, helt begåvade ju! Asså, det var så att man nästan rös.
Jag tyckte bäst om sonen, för han framförde låten jättebra och sen var låten hur bra som helst!
Han var ju helt sjuk han som kastade tallrikar på dom i juryn!:O
Sen var ju hon 12- åriga tjejen också otroligt bra, och hon lite äldr som jobbade i Malmö.
Sen var det ju förstås fler som var hur duktiga om helst, som gick vidare. De som inte gick vidare var ju också otroligt bra(vissa) men inte lika duktiga som de som gick vidare. Sen gillade jag också otroligt mkt det där bandet, som sjöng 99% inte 100% elr vad det nu var, men de var jättebra. tkt om texten också.
Just nu sitter jag och snackar med min bästis. Hade velat vara med henne i helgen, men tyvärr går inte det, för jag är sjuk...:( Men jag får prata med henne varje dag, och det är jag jätte glad för!!<33
Nu ska jag dra, för jag ska hitta lite bilder som min bästis vill ha. Så vi hörs, ha en bra dag! Låt och ord/mening kmr lite senare skulle jag tro... Hejdå!                          //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0