gomorr´n!

Tjoo!
Ja, som ni säkert ser på tiden är det tidig morgon... Men det är bara för att jag vill ge er ett inlägg innan jag drar och sen kmr jag inte lägga upp fler inlägg efter att jag stuckit. Jag kmr inte ha tid, vilket jag inte haft på hela veckan....:/
Men ikväll blir det disco!!;D
Jag vet vad jag ska ha på mig och det pirrar något oehört innuti mig! Jag ska börja ha inträdet i 45 minuter, i BÖRJAN av hela kvällen! snacka om att jag kmr ha fullt upp! Ja och min fiiina grupp:P
Sen ska jag typ ha försäljningen, i 45 minuter. Sen är det väl Musik och något annat jag ska ha. Musiken som vi fixat i musikgruppen äger! Vi ska ha många coola och azzum låtar. Men nu måste jag dra. Vi ska ha ett stort prov i dag, som vi skulle haft i onsdags, men jag vill nu bara rabbla igenom det hela. Så önska mig lycka till så kanske jag berättar mer om dagen för erlite senare, jag menar, kanske på lördag? Ha det gött!!// Felixiz                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0