En fredagskväll


Var ute och körde flaggleken med några kompisar :D
Klockan sju träffades vi, och spelade spel och snackade tills det blev tillräckligt mörkt. Sen stack vi ut.
Det som var mindre kul var att en av mina kompisar, som skulle vara med, inte kunde :/ 
Men hon kommer nog nästa gång ist :) 

Sprang runder i skogen i becksvart mörker tsm med Sanna o Ebba. Trillade över grenar och jagade folk genom skogen haha! Sjukt roligt! 
Var drygt 20 pers tror jag. Skoj! Gör gärna om det!:) 

Nu sitter jag och käkar popcorn hehe och myser<3 
Haft en härlig och trevlig dag och kväll :) Buenas noches ;) 

Kommentarer
Postat av: ellie

Låter som en kul kväll :)

2012-09-08 @ 08:41:35
URL: http://elzzis.blogspot.com
Postat av: Lisa

åh vad kul! Det skulle vara hur roligt som helst att göra det själv nån gång. :D

2012-09-13 @ 14:41:44
URL: http://boklisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0