Sista veckan innan lovet


Sista veckan innan lovet nu! 
Ledsen för den urusla uppdateringen, har helt enkelt inte haft tid, och har inte känt för att blogga heller.

Nästa vecka är det lov, och jag insåg att jag bara har en ledig dag från och med nu och till söndag nästa vecka.. Hehe. Känns som jag planerat in lite väl mycket, men det är roliga saker så det är soft :) 

Jag kommer ha fotodagar lite då och då vilket betyder att det kommer komma fler, bättre och finare foton på bloggen; snart snart :) Hoppas ni får en fortsatt bra kväll och om vi inte hörs innan veckan är slut; fortsatt bra vecka :) Peace♥

Kommentarer
Postat av: Angela:)

Hej!:)
Skönt med lite lov nu,man hinner ta ikapp och göra mycket, även slappa lite!;)Hursomhelt, det är bättre att ha fullt upp än att inte ha något att göra alls;)
Sv: Ja, vi har en mängd läxor nu, det blir mer och mer ju äldre man blir. Det är bara att ta i!:)
Ha en bra vecka!:)<3

2012-10-25 @ 15:41:11
URL: http://angelassida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0