Man lär sig något varje dag


Man lär sig något varje dag, precis. 
Idag har varit en chill dag och jag har fått ganska mycket gjort. Dagen började med en lugn och stadig frukost. Sen satte jag mig med läxorna. Stack sen iväg till utvecklingssamtal. Efter det; hem, pluggade lite till. Sen så stack jag till bibblan, kom hem. Gjorde det sista. Åt kvällsmat. Snacka(r) med kompis på skype. 
Sitter nu och inser att det inte finns något på TV så får sysselsätta mig med något annat. 
Hoppas ni haft en bra och finfin dag :) Imorgon är det tisdag(bara så att ni inte glömmer liksom). Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Prietha

Det mest speciella som hänt idag.. är väl att jag har fått C i religion! :)

hur har din dag varit?

2012-10-15 @ 20:53:40
URL: http://prietha.blogg.se
Postat av: Kajsa Johansson

Ja, man lär sig verklige något varje dag :)

2012-10-16 @ 21:44:47
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0