Here I Am

Here I Am! 
Ja man skulle ju plugga var det tänkt. Kollade igenom morgondagens läxa, sen kilade jag ner i köket och började knapra på en glass, och då kom jag på att jag var sugen på att läsa så då smet jag upp på rummet och plockade en bok och satte mig med glassen i ena näven och boken i den andra och började läsa. Läste tre sidor, sen gick glassen isönder och jag orkade inte läsa mer så jag satte mig och började fixa på svenskaläxan till på fredag.. Och här sitter jag nu. Kommer ingevart.. Orkar ingenting men vet att det finns M A S S O R som jag måste göra.. Så.. Jag ger det en chans till sen sätter jag mig med en bok och läser igen.. See Ya later GLASSTRUT. okey det där var random.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0