Hemstuderingsdag

Studerar hemma idag. Gjorde veckans läxor(alla utom 2) imorse, så nu kan jag plugga fritt till de tre olika proven/testen. Var tidigare på utvecklingssamtal(där man lär sig att utvecklas via samtal- logiskt eller hur?). Gick hyfsat bra. Har fått pepp både till att fortsätta skriva på boken och plugga till skolan. Ser hur länge det håller i sig. Gav mig belönig i förmiddags genom att se på Charlie St. Cloud. Jag är riktigt känslig, och förväntade mig att jag skulle storgråta-vilket kan hända när jag ser på filmer, men den här gången satt jag nästan uttråkad.. Hade läst på bla Twitter att den skulle vara sorglig. Och om man tänker på handligen så var den såklart det, men jag tyckte den mest var sådär lagom fin och vacker. En perfekt film att se när vädret utomhus är grått och trist. 

Har läst lite idag också. Åhh så bra Så länge vi båda andas är! 
Blir även att skriva lite i eftermiddag :) Känns bättre att skriva när dokumentet inte laggar längre :3 

Önskar er alla en fortsatt fin dag :) Kärlek♥

Lycklig för en liten liten stund♥
 

Kommentarer
Postat av: Linnea S ♥

Fin bild! :)
Sv: hahah tack ;) Nu ska jag stax dra iväg till ridningen :) sj?

Ha en bra måndag! ♥

2012-10-15 @ 17:15:24
URL: http://neaseevers.blogg.se
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

sv: tack, fin bild :)

2012-10-15 @ 18:27:28
URL: http://lgullarbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0