Happy Girl♥


TJBADABADOO! 
Hejhej på er! Är hemma efter en rent ut sagt GRYM dag som tillbringats med finaste Sosso..<3 
Var på Marknad, 15 min från mig, och jag måste inflika här: det var snö på marken(se bild ovan)! Helt sjukt.. Iaf. Köpte(se bilder ovan): två armband, ett skissblock,färgade papper till mitt pysslande, två pennor(bla till skissande),och polkagris :D Gick där från 12-15 eller något.. Kanske mer. :) Efter marknaden stack vi ut i skogen och tog lite foton, kanske kommer bilder senare.. ;) 
Köpte en URSNYGG ring bla, idag :D USA<3 

Tänkte ta det lugnt ikväll, läsa lite, fixa med bloggen lite och fira att det är HÖSTLOV :D 
Vad gör ni ikväll dårå?:) 

Kommentarer
Postat av: Linnea S ♥

Fina saker! :D
Sv: Förlåt för väldigt sent svar! ♥ Ja musik är så härligt! :D Min dag har varit helt okej, sj? (:

2012-10-27 @ 20:04:09
URL: http://neaseevers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0