Busy

Vaknade med oro från armarna ut till fötterna. Oroar mig sjukt mycket just nu för idrottsuppvisningen som håller till om sisådär 1-2 veckor. Varför? Kan ingenting och jag förstör för hela gruppen vilket gör att de för tillfället är gaanska sura på mig, men jag menar, jag gör så gott jag kan, och jag försöker verkligen. Det gör jag. 

Från oro till helg. Jo men glömde jag berätta det? Det är ju helg! 
Igår kom bästaste bästisen hem och jag vill hemskt gärna göra ngt med henne today.. Om det inte blir av- hoppas hoppas det blir av!- får jag sitta och plugga till proven och skriva på boken. Så då ser vi vad som händer.. 

Åh juste. Ska ta mig an kommentarerna sen också. Just nu a little bit busy. 
Men, jag gör så gott jag kan. Ha det BÄST<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0