Vackert, Vackrare, Vackrast!♥


Haft en UNDERBAR morgon!

Stack vid 10 iväg till gården och red.
Kommer ett "Dagens Ridpass"- inlägg, mer i datalj, lite senare :)
Fick rida en NY häst idag.
Han var underbar- dock hade han en skumpig trav.
Nizirs skötare pratade med mig sen, väldigt trevlig är hon. Både mamma och hon tkr att jag passar bättre på Leo(red jag idag) än Nizir(som jag red innan), eftersom mina ben är väldigt långa.. Jag är väl runt 1.75 snart, så jag har ganska långa ben.

Fick reda på att Tippan är på rehab, blev jätte ledsen..

Ska ta en skön dusch(passet idag var ganska ansträngande) och sen käka något.
Efter det ska jag nog ut en runda och sen blir det att sticka till lannet..! :)
Är UNDERBART väder idag, så frågan är ju om man ska ha shorts.. ;)
Hoppas ni får en bra dag!:)

Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Härligt med ett ridpass:) Jag saknar att rida så mycket.

2012-05-13 @ 13:48:56
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: anna

härligt :)



jo min dag har varit dö bra :)

2012-05-13 @ 21:24:28
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0