Midsommarhelgen 2012




SMASHING



Haft en UNDERBAR helg!
Men som ni kanske dock märkte, så blev uppdateringen rätt dålig under hela helgen.
Det ber jag om ursäkt för.
Här är lite information om min finunderbarabästastevärldbästa helg!:)
Fredag: Var i parken och kollade på midsommarfirandet men eftersom det regnade åkte vi hem igen,inte långt efter att vi kommit dit. 
På kvällen åkte vi hem till några bekanta, trodde det hela skulle bli långtråkigt och pest, men nej, det var faktiskt ganska roligt :3
Lördag: Min kompis kom ut till stugan där jag befann mig i helgen. Vi köpte glass på kvällen och gottade oss med gammal film eftersom mitt internet på datorn inte ville fungera. Lite tråkigt med internet, men film är ju alltid roligt!:D
Söndag: Idag har jag inte gjort så mycket. Följde my friend to busshållplatsen(Observera:I ÖSREGN) och gick sen hem igen(I pissregn).Gick lite senare ut igen och gick en runda med Figge tsm med my best friend(Även det i spöregn).

Haft en härlig midsommarhelg och är nu heeelt slut- håller på att falla ihop över datorn av utmattning. Vi hörs!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0