Mulen dag


Texten har blivit knas så nu får det bli kursiv stil rakt igenom hela året- och längre framöver. *SUCK* 

Idag har jag vart ute och shoppat idag igen. 
Tröttnar så oerhört på det :( 
Idag blev det iaf köpt 2 linnen,1 ring och 1 par öronhängen. Nu ska jag inte shoppa på hela veckan.
Promise. 

Jag har inte så stor lust att blogga, ni, mina läsare, tittar inte in så ofta heller så det känns lite onödigt att göra 4 inlägg på en dag när det bara är några få som läser det man skriver. 
Men om ni, som läser my blog, vill ha mer update, får ni hemskt gärna säga till! 
I do everything for you♥

Hur har ni tillbringat er dag?:) 

Kommentarer
Postat av: Nicole JB

svar: inte så mycket, durå? :) Kram

2012-07-02 @ 16:25:57
URL: http://beliieberss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0