Imorgon är det torsdag och efter det är det helg...Typ


Så då var Onsdagen klar den med..
Det positiva idag var väl bara slöjden(som brukar vara tråkig) och idrotten på slutet(som inte var booring utan helt OK).

Imorgon är det torsdag, vilket betyder att det snart är helg.. Typ.
Jag har ingenting att göra just nu så därför passar jag på att fixa lite på datorn, ska sätta mig och läsa i THG som bara blir bättre! Började igår- tror jag- och den var ju seg i början, men den verkar ändå extremt spännande.

Ni får ha en fortsatt trevlig onsdag, hejdå♥

Kommentarer
Postat av: anna

nja inte kläder men ja är väldigt fingerfärdig om man säger så så jag kan tex virka en mössa när ja kollar på film eller sticka något eller ja något sådant :)

2012-02-15 @ 19:01:25
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: kajsa

skönt att det snart är helg :)

hoppas att allt är bra!



kramis

2012-02-15 @ 20:28:18
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0