Fåglar är som lyckligast när de är fria och egna


Lite brist på bilder och rubriker för tillfället. 

Har haft en fin dag, soligt. 
När det blev skugga på uteplatsen tänkte jag sätta mig i gräset och sola istället. 
Men efter gårdagens olycka med myrorna blev jag lite orolig, och gick ut för att fotografera istället. 
Tog ut alla mina par converse och gjorde konstverk på gräsmattan med de. 
Efter ett tag märkte jag någonting på skon, och upptäckte att myrorna tagit sig in i hålen i mina skor, och de var ÖVERALLT. Fy, tog sista foton och kutade iväg. 
Så trots att jag hade chansen att sola i 2-3h till, blev det inte så tack vare de förbaskade myrorna. 
Jag ska ge igen- nån dag. 

Imorgon blir uppdateringen dålig, men ni får ha en underbar lördag!:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0