Surt


Detta går inge bra..
Jag ska hinna med bloggen samtidigt som läxorna måste skötas och sen måste jag även få fritid och kunna göra annat.
Jag märker hur bloggen går ner till slutet, bottnen av allt det jag en gång byggt upp
-och det är verkligen inte kul!
Jag ska försöka rigga tävling nu i veckan, så ni har något att gotta er med och sen ska jag även föra över bilderna sen i påskas när jag får tid över till det..

Ska hålla tal på engelska imorgon i skolan..
Åh, jag vill verkligen inte!
Jag mår inte heller så bra och vill helst bara sitta och glo på TV men nej nej, det finns det ingen tid för!

Vi hörs snart igen kära läsare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0