GRYM hästdag! :D

Denna dagen ha varit den bästa på LÄNGE. Jag kom till ridskolan, hästarna ställdes upp och jag fick frågan om jag ville ha Tippan idag igen. Jag svarade självklart ja. 
Lektionen gick SUPER!
Hoppade för andra gången under min resa genom ridningen- och det var bland det bästa och läskigaste jag gjort. Hon sneddade lite men var riktigt duktig. Hon höll på att trilla i backen också men reste sig snabbt upp igen. Sen galopperade jag och hon flera varv. Det var RIKTIGT kul! :D Jag längtar tills då jag får möjlighet att galoppera på ett öppet fält..<3 Tills dess ska jag och min drömhäst jobba oss framåt- steg för steg. Till slut kanske vi får vår belöning, vem vet? :) Lyckades få några bilder, hyfsat bra. Varsågoda!:)



(Det var ej jag som fotade, eftersom jag satt på hästen)

Åhh, såå härliga bilder! Vill bara tillbaka till min älskling! Innan vi red fick hon en morot som hon blev superglad över, och även efteråt. Hennes ansikte är så vackert..<3 Nizir fick också en morots bit. Han blev riktigt glad, han med.
Imorgon är det skola igen... Då börjar helvetet igen... Men denna helgen har varit AWESOME! Jag tkr den har varit den bästa på länge, men det kanske bara beror på att jag varit jättetrött denna veckan och skolan har tagit slut på mig... Sen har jag också börjat bli rejält förkyld vilket tar orken och lusten ur en. Men men, denna helgen har gjort mig på riktigt bara humör och det är jag glad för. Tack alla ni som gjort min helg till en dröm- ett paradis!
Och tack till er alla bloggläsare som kommenterat bra och kikat in här då och då. Tack tack:) //Felixiz

Kommentarer
Postat av: Rebecca med B-ponnyn Loke

sv.Loke är en korsningsponny.I passet står det bara att att rasen är okänd.Men tror att han har något mycket Welsh i sig :)

2011-09-04 @ 16:10:31
URL: http://bexisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0