A Good Day In School

Halloj!
Har precis kommit hem från skolan. Var hemma förut idag, för det var då vi slutade. Men sen hade jag nyss Utvecklingssamtal. Men jag uppdaterar bara snabbt nu, för jag måste dra. Min kompis kommer till mig- eller jag ska gå till henne- när som helst. Men asså, jag vet inte hur jag ska göra med uppdateringen idag, för jag har ju lovat att ge er bilderna sen i helgen, natur bilderna, men jag kommer kanske inte ha tillgång till datan...
Fört ska jag vara med min kompis, sen så ska jag iväg ett tag, och sen är väl klockan vid sju. Men jag ska se vad jag hinner. Jag kan inte lova nåt, men jag ska försöka göra mitt bästa. hejdå! //fEL!X!IZ
Skönt!Hemska vintern är över, och nu kommer sommaren!Äntligen!för att förstå att man ska ta vara på sommaren, lyssna på Thomas Ledins låt- Sommaren är kort<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0