Hej hej!

Nu är jag hemma igen, framför datorn. Har varit i stugan. Var tvungen och hämta en lånebok som ja haft där i helgen. Imorrn får jag se vad som händer. Typ enda dagen jag inte planerat x)
På fredag börjar min dator- fria helg, I Think. Sen ska jag ta en paus från datorn hela nästa vecka. Kanske blir nån dag som jag slår på datorn och skriver ett inlägg, men det tror jag inte. Hela nästa vecka kommer min bästis gästblogga här, för att ni ska få ha något att läsa;) Tror hon kommer fixa något kul till er;)
Hon är full av överraskningar!;) Hon kmr nog inte blogga varje dag, för hon har ju annat att göra oxå, men något inlägg lite då och då blir det nog;)
Men jag kmr blogga till fredag;) Nu ska jag scrapbooka lite, så vi hörs imorrn alla goa läsare!
Ha en skön kväll i det underbara klimatet! Och vädret, såklart! //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0