Gött väder!

Idag är det ett UNDERBART väder!
Jag och en kompis ska ut och foto lite idag. Sen får vi väl se om vi hittar på något annat;)
Såg att en röstat på Skillboard, och självklart räknas den rösten! Så nu får vi se om den låten kommer etta, tvåa eller kanske tar brons? Eller blir det så att ingen annan som röstat på den så att den inte ens KOMMER med? Det skulle varit otroligt synd!:(
Jag tkr att alla borde vara delaktiga i det hela, för det är en rolig grej(bros på vem man är, kanske?) och sen har man en låt man kan sitta och heja på!;)
Ni vinner ju även en länkning, så ni kanske får FLER besökare, om ni nu ställer upp på detta?
Skulle varit kul om fler fick intresse för det hela!

Sen skulle jag även vilja påminna er om gissa bilden, alltså tävligen jag gav ut igår. Den som kunde gissa rätt, vilket djur det var som satt på pinnen. Man fick även ett extra poäng om man kunde lista ut vilken slags "ras" det var; Tex, om det var en kanin som fanns på bilden, så skulle det ju kunna vara en dvärgkanin eller nåt annat. Vilket som. Om du får tex får rätt på det du gissat på, får du kanske en länkning! Det bros på hur många det är som är delaktiga, och hur många som svarar rätt. Om du dessutom svarar rätt på vilken "ras" det är, då får du extra poäng, och får då automatiskt försprång i tävlingen;)

Hoppas det är nån som vill delta i Gissa bilden eller Skillboard, eller Både och! Skulle varit riktigt kul! ;)

Ha en skön dag nu, så hörs vi lite senare! //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0