Äntligen fint väder!!

Åh! Så glad jag blev när jag tittade ut! Eller, jag har ju suttut och tittat ut genom fönstret i stort sett hela dagen, men jag märkte nu, att det äntligen blivit SOL! Gud vad glad man kan bli av solen. Idag har ja varit jätte trött tack vare vädret, men nu är jag jätte pigg och hoppar upp och ner vart jag än ska gå;)
Radion på högsta volym, öppet fönster och en pigg människa innanför väggarna. Kan det bli bättre?? ;D
Ha en skön kväll, och hoppas att ni inte störs av det störiga ljuset utifrån..:/
Men det är ju sommar!! Inget att klaga på precis...?;P Hejdå! //Felixiz

Underbart med sommar! Blir inga fler inlägg idag, och ännu mindre imorrn...
Får se hur det blir i helgen...En kompis kanske hänge med och tittar när jag rider.
Ska bli kul i helgen. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0