Här kmr en tävling!

Eftersom jag inte bloggat på ett tag, så startar jag en liten tävling nu. Bara för er;)



OM du nu kan se vad detta är för djur, länkar jag din blogg.
Om du dessutom kan lista ut vad djuret är för ras(tex, om det är en kanin, kanske det är en vädur eller en lejonkanin), så kollar jag in på din blogg och skriver en kommentar om den, vad som jag tkr är bra med den och vad jag tkr om att du har med. Vad jag tkr om det du skriver om, osv.
Så kommentera nu!
Jag utser vinnaren av denna tävligen om några dagar, så ni har en stund på er. Kommentera nu!<3
//Felixiz

Kommentarer
Postat av: Moa Munkberg

Sveriges/Världens minsta fågel? ;)

2011-07-20 @ 12:04:10
URL: http://moaplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0