Vaken det är jag! :)

Jag är vaken och ska försöka blogga så mycket som möjligt idag.
Vädret är kasst- pissregn- så idag hade jag tänkt att vara med mina underbara vänner from nya school, sen hinna med att blogga och fotografera lite... :3 Blev liksom inte av igår, alltså med fotograferingen. Så det får väl bli idag eller nåt? ;)


Ingen aning om jag ska minska med mina inlägg eller låta det hela vara....
Inte sådär jätte jätte många som läser bloggen, men statestiken är inget att klaga på tycker jag. Sen så är det inte så många som följer min blogg, medan dom som bloggar en till fyra gånger per dag får fler besökare och följare. Inget viktigt, nej nej, blogga gör man för att det är kul, men jag bara undrar om jag ska dra ner på inläggen..?
Ni som bestämmer!  ;)
Kram

Kommentarer
Postat av: Solin

Hej, allt bra? :)

Kram ♥

2011-12-30 @ 10:55:23
URL: http://solinjamil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0