Typiskt augusti väder



Har regnat hela dagen idag..:(
Tråkigt! Tänkte sticka ut innan idag, till nåt mysigt bageri eller ja, vad som. Men nej nej, det gick jue inte. Var jue värsta ORKANEN utanför!:O Nej, kanske inte.... Men tyyyp.
Jag ska se vad jag ska hitta på till er nurå... Vad vill ni läsa ikväll?;) Mer om hästar? Eller, vill ni kanske att jag svarar på några av era frågor(då får ni börja fråga redan nu)? Eller ska jag lägga upp nåt minne jag varit med om? Eller, något HELT annat? Kommentera! Jag kommer in lite emellanåt och tjeckar era kommentarer och lite sånt, Så skriv nu, alla supergoa läsare!:) <3


Kommentarer
Postat av: Dressyrteam

superfin blogg! :D

2011-08-11 @ 11:33:56
URL: http://dressyrteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0