Jag vill SOVA

Ingen fattar hur trött man är elle??
Onsdag till torsdag, MAX en halvtimma då vi var på läger med skolan. Torsdag till fredag ganska okey, åtta timmar. Fredag till idag, lördag, hyfsat men redit trött. Var hyper igår med poalrna och vi låg och skrattade och skrek till runt tre på natten.. *HOST HOST* x) Men vi hade kul. Idag vaknade jag runt halv 7. Denna lördagen har gått så himla LÅNGSAMT! Känns som om klockan är 11/12 på natten, för det brukar den vara när jag hunnit med så här mkt som jag har gjort idag. Känns.. Knäppt. Inget mer bloggande idag, vad jag vet iaf. Är redit trött och vill bara hoppa i säng... Sova sova säng säng sova sova säng säng... <3 Imorgon ridning, Nu blire läsning!
Damn! Schit, vi har läxa till på fredag... Jag gör den imorrn... Chio! //Felixiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0