På bättringsvägen :)

Eftersom förkylningen hållt sig kvar fick jag stanna hemma från skolan idag. 
Mår dock mycket bättre nu på kvällen så imorgon blir det skola för min del! 

Har inte gjort så mycket idag. Nu på kvällen, då jag mådde bättre, testade jag på att göra potatischips(dock hade jag tänkt göra morotschips, men eftersom de var ute på vift fick det bli potatischips). 
Hittade ett superenkelt recept ute på internet(dock blev inte mina så goda som alla de 26 kommenterade besökarna påstod + den som gjort receptet). Tog lite för mycket salt annars hade det nog blivit hur gott som helst haha. 
Har ni haft en bra måndag?:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0