Jag är en sucker för smycken<3


Idag var jag på köpcentrat med bästaste Zozzo. 
Har haft en underbar dag, och det har vart så bra jämfört med skolveckan, som varit väldigt hetsig och allämnt jobbig. Köpte idag ett armband, en bok, ett romantiskt sätt jag ska ha på skrivbordet, och har fixat foto. 
Efter köpcentrat åkte vi hem till mig och tog foton. Haft en underbar dag som sagt<3 


Ikväll blir det att unna sig lite god mat. Ska se på TV, chilla, ta det lugnt.. Vad gör ni själva denna kväll?:) 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tack snälla vännen.
stor kram

2012-09-22 @ 20:51:02
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0