Idag är en speciell dag, för det är en lördag och ingen skola väntas

Morgonen på Sicilien var BETYDLIGT mycket varmare än här..! Där svettades man, här fryser man nästan ihjäl. 
Grått, trist, typiskt höstväder idag. Typ -2 grader känns det som.. 
Utomlands var det 23-28 grader klockan 8 på morgonen..! 
Det är en av många saker jag saknar med Sicilien- värmen. 

Idag ska jag till Köpcentrat med bästaste vännen. Ska äntligen få träffa henne..! 
Saknat- saknar- henne såå<3 
Ska inte köpa ngt speciellt, titta på lite smycken kanske :3

Önskar er en fin fin dag!:)Love Ya.

Kommentarer
Postat av: patriciac.blogg.se

sv: Jag lovar, jag ska försöka hålla ut.

2012-09-22 @ 10:11:55
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0