Godmorgon..!


Bild från en morgon på Sicilien. Varmt, gott, härligt- L Y C K A. 
Ja och sen så tittar man ut genom fönstret idag; regn,rusk- Ösregn, blåst, Kallt. 
Har varit storm hela natten så har sovit ganska lite. 
Hände en konstig sak halv fyra inatt. 
Datorn började brumma, vilket hänt en gång förut sen jag skaffade datorn. 
Jag tänkte att det skulle gå över- för det gjorde det förra gången. Tror jag låg i en halvtimme innan jag fick nog och vecklade upp locket till den lille datorn(laptop). Där inne gömde sig.. 
...Spotify. 
Jag minns att det stod error eller något och jag var så fruktansvärt trött, så jag tryckte bara på avstänginsknappen så den slutade surra, och gick och la mig igen. 

Nu när jag vaknade och gick in på datorn, var Spotify nerlagt och mitt konto går inte att gå in på. Så jag kommer bli tvungen att skaffa ett nytt konto, vilket betyder att ALLA mina låtar är försvunna! 
Blir rätt sur, eftersom jag lyssnar på Spotify 24/7. Jag är BEROENDE av det typ. 
Det jag inte fattar, är hur datorn kan startas sådär, bara sådär,  utan att man behöver logga in via lösenord eller låsa upp datorn. Den var redan upplåst. Hur gick detta till..? Det lär förbli ett mysterium.. 

Idag står det på schemat: Träna, städa rummet, plugga, blogga, recensera, skriva, läsa och ta det lugnt med TVD :) Se hur mycket man får gjort idag då.. 

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

grymt mysig bild!!

Sv: haha ska du säga om sent svar, jag är nog ännu senare :) allt bra annars :) kram

2012-09-23 @ 09:27:54
URL: http://juliaerikssons.webblogg.se
Postat av: Ebba M

SV: Åh tack! En Nikon D3100 :-)

2012-09-23 @ 10:35:00
URL: http://iphotography.blogg.se
Postat av: MatildaMaräng

Tack för din röst! :)

2012-09-23 @ 15:55:40
URL: http://www.matildamarang.blogg.se
Postat av: Linnea Matros

Åh vilken härlig bild! Skumt det där med Spotify, väl använt program i alla fall haha! :)

sv: Tusen tack! Vad glad jag blir!

2012-09-24 @ 18:08:57
URL: http://linneamatros.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0