En söndag i September


Idag har jag fått ganska mycket gjort. På morgonen var jag iväg och tränade, efter det satt jag med läxor resten av dagen. Hann göra klart matteläxan, No-Läxan, svenskaläxan och kolla igenom både engelskaläxan och spanskaläxan. Spanskaprovet har jag tränat inför också. Och så har jag hunnit recensera en försenad bok. Känner mig nyttig på söndagarna :) Man hinner få så mycket gjort :) 

Imorgon, om jag inte minns fel, så är jag ledig :) Känns skönt att veta, eftersom jag måste sova ut ordenkligt(se förra inlägget, om min förbannade dator). I vilket fall som helst, så återkommer jag imorgon. Natti natti :) 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad tränade du? :)

2012-09-24 @ 16:43:52
URL: http://boklisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0