Borta bra men hemma bäst= true?

Haft en GRYM vecka på Sicilien! Har njutit som bara den, dock tråkigt att vara tillbaka igen, kalla trista Svergie igen. Imorgon är det skola, och ja, jag ligger efter a lot hehe. Så ikväll ska jag plugga ikapp(försöka iaf) och packa upp. Köpt två statyer av lava, ska hugga i en bit lava sen och se om jag kan forma ett hjärta(tsm bildar figurerna TRO HOPP KÄRLEK). Måste städa ikväll också.. 
SUCK. Orkar inte med att vara tillbaka igen haha. Har haft det såå härligt.. 
Bilder kommer senare, har en hel del att visa er!;) 
Hoppas ni haft en grym vecka. Uppdaterar senare. Love. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0