Gymmet på söndagarna

Söndag iag, vilket betyder att jag masade mig iväg till gymmet. 
Visste inte vad det skulle bli idag men när jag kom dit fick jag höra att vi skulle ha ZUMBA! Kört det en gång innan, rikitgt roligt faktiskt :) 
Körde det i en halvtimme, sen körde vi ett styrkepass i kanske 20 minuter. Sen åkte jag hem och tog mig något att äta. Gott med mat efter jobbig- men ändå behövlig- träning. 
Fortfarande speedad, så jag sätter på en film och efter det ska jag ta och göra lite te till mig och och ta mig an the big one högen med läxor. Ha det bra, lovar att svara på kommentarerna inom snarast! 
Bild från google 



Kommentarer
Postat av: Sannaa

Ja, visst är det ! c:

2012-10-14 @ 16:20:29
URL: http://itssanniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0