Att riskera 1000 hål i nacken..

TJENA ALLA GÖSKÖNA GOSIGA LÄSARE! 
Se upp i backen för ni riskerar här med att få 1000 hål i nacken! 
- eller inte. 
Jahopp då vare fredag. Happyface eller något i den stilen.. Började dagen med att ha det sunkigt på idrotten. Dagen slöade vidare.. Lämnade in min uppgift som jag hoppas jag får B-A på trots att jag glömde ett moment.. Har lagt över 5 timmar på uppgiften så jag hoppas jag i alla fall får godkänt och uppåt! 
Hade bild och andra ämnen idag, och när skoldagen var slut fortsatte dagen hemma hos bästaste Sanna där hon, jag och Ida pysslade lite med softa och fina stuff. Cyklade hemåt runt 6.. Kom hem, slängde mig på luren och pratade en stund med bästaste bästisen..<3 SOM JAG HAR SAKNAT DIG<3 
Ja och sen sitter jag då här och chillar med bloggen. Och musik. Och skype. Ikväll blir det chillidill och imorgon är det ÅÅH soft<3 HELGEN HAR STARTAT *kastar mig i ett skumgummibad och skriker hysteriskt mellan skrattsalvorna* HELG, HERE I COOME KUDDILUDDEPUFF :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0