Äntligen


Var och kollade Öppet hus idag, har äntligen satt mig fast vid mitt beslut; det blir Samhälle :) Helt rätt för mig tror jag, och allt verkar så underbart och härligt så det är verkligen något för mig känner jag.. :) Underbart att äntligen hittat det rätta, så nu blire att finslipa på betygen i de olika ämnena bara haha ;) 

Kom på att vi har ganska mycket att göra till skolan i veckan och att jag egentligen borde ta tag i läxorna, uppstaserna osv redan ikväll, men det vet jag inte om jag pallar haha.. :3 Annars får jag sitta hela dagen imorgon och det vet jag att jag absolut inte kommer palla.. 

Egentligen skulle jag haft en fotodag snart, men det har liksom inte blivit av och just nu är det fullt upp med allt möjligt, så jag känner bara att bloggen får ta en smäll just nu. Och det ber jag 1000 gånger om ursäkt för, jag gör mitt bästa för att skaffa fram lite nytt material..! Peace♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0