Sanna ord från en sann läsare♥


Bilder från igår, då jag skulle hem från ridningen.. ♥
Jag kom att tänka på en kommentar jag fick av en läsare..
"Sluta ALDRIG ALDRIG kämpa!<3"..
Vi pratade om våra drömmar.
Jag älskar hennes ord, och hon är en sann läsare, med SANNA ord<3
Jag saknar henne så mkt, hon har lagt ner sin blogg..
Önskar hon kunde ha kvar den så jag kunde få tacka henne..

För de här orden; Sluta ALDRIG ALDRIG kämpa, de kan hjälpa en, en stor bit på vägen!

Tack alla fina och underbara bloggare och läsare där ute, och tack för att ni har valt att bli mina förebilder och mina läsare!:) Många kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0